آیت الله ملک حسینی (ره) مایه اعتبار مجلس خبرگان رهبری/تمام احساس ایشان امیرالمومنین(ع) بود96/08/05

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همه احساس آیت الله ملک حسینی (رحمه الله تعالی علیه) را امیرالمومنین (ع) دانستند و گفتند: آیت الله ملک حسینی (ره) مایه اعتبار مجلس خبرگان رهبری بود.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره)، فرمودند: آیت الله ملک حسینی از شخصیت هایی بود که تمام عمر خود را در راه خدمت به ملت، اسلام و مردم سپری کرد.

مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی در بعد مبارزاتی علیه رژیم طاغوت، یک انسان نخبه و غیور بود که از سال ۴۱ حرکت انقلابی خود را با امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) آغاز کرد.

آیت الله حسینی بوشهری یادآور شد: آیت الله ملک حسینی در زمان دستگیری امام توسط رژیم طاغوت پیام دادند که امام را آزاد کنید و گرنه عشایر جنوب را علیه شما بسیج می کنم.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تمام احساس ایشان را امیرالمومنین (علیه السلام) دانستند و عنوان کردند: ایشان شیفته این امام همام و تمام وجود آیت الله ملک حسینی امیرالمومنین (علیه السلام) بود.

گاهی اتفاق می افتاد که برخی افراد تعبیراتی مطرح کرده و می گفتند این فرزند امیرالمومنین (علیه السلام) است؛ روحیه امیرالمومنین (علیه السلام) در وجود ایشان وجود دارد و اگر کسی می خواست از این سید تمجید کند، با همین ویژگی ها تمجید کرده و می گفت: خون امیرالمومنین (علیه السلام) در رگهای این انسان جریان دارد.

امام همیشه از ایشان تمجید و تکریم کرده و رهبر انقلاب نیز بعد از رحلت این عالم عالیقدر، تعابیر ارزشمندی در خصوص شخصیت ایشان بیان کرده و مجاهدت در راه حق و اهتمام بر خدمت به مردم را از ویژگی های برجسته این عالم عنوان کرده اند.

شایان ذکر است، نخستین کنگره ملی بزرگداشت مرحوم آیت الله سیدکرامت الله ملک حسینی، نماینده فقید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیروز با حضور مسئولان کشوری، لشکری، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، استان های جنوبی کشور در یاسوج برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.