ابهت امام(ره) و امروز اقتدار مقام معظم رهبری رهبري عرصه را بر دشمنان داخلي و خارجي تنگ كرده است 96/05/18

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور در مراسم تكريم و معارفه فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فرمودند: از زمان پيروزي انقلاب، ما با دو تهديد از درون و بيرون مواجه بوده ايم و مزدوان داخلي براي اربابان خود خوش رقصي مي كردند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، عضو شورای عالی حوزه های علمیه در مراسم تكريم و معارفه فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفتند: از زمان پيروزي انقلاب ما با دو تهديد از درون و بيرون مواجه بوده ايم و مزدوان داخلي براي اربابان خود خوش رقصي مي كردند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزودند: پس از پيروزي انقلاب اسلامي، تهديدات بيروني همواره وجود داشته است و ميدان دار همه اين صحنه ها كه با این تهدیدات مقابله كرد در وهله نخست امام(ره) و پس از ایشان، مقام معظم رهبري است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزودند: ابهت امام(ره) و امروز اقتدار مقام معظم رهبري عرصه را بر دشمنان داخلي و خارجي تنگ كرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزودند: عنصر دوم مقابله با تهدیدات دشمن ملت ايران بوده كه تا پاي جان در همه صحنه ها ايستاده است و شهدا تقديم كرده اند.

آیت الله حسینی بوشهری، عنصر سوم مقابله با دشمن را نيروي هاي مسلح و به ويژه نيروي سپاه و بسيج عنوان کردند و اظهار داشتند: سپاه با اين تعبير امام آميخته است که «اگر سپاه نبود كشور هم نبود»؛ سپاه ميدان دار كشور است و هرجا كه مشكلي بود سپاه در خط مقدم دفاع قرار داشت.

سپاه در اين ميدان براي دفاع از كشور ملت ايران هزاران شهيد تقديم كرده است و هرگز در تاريخ اين كشور فراموش نخواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم از تلاش های خالصانه سردار جمیری تشکر کردند و گفتند: از تلاش هاي مخلصانه سردار جميري تشكر مي كنم از برادر متعهد سردار رزمجو به خاطر پذیرش این مسؤولیت تقدیر می کنم. لحظه لحظه خدمت سردار جمیری از ذهن مردم استان بوشهر فراموش نخواهد شد.

برپایه این گزارش، آیت الله حسینی بوشهری با اهدا لوح تقدیر از تلاش های خالصانه سردار جمیری فرمانده سابق سپاه استان بوشهر تقدیر کردند

 

دیدگاه‌ها   

یازهرا
#6 یازهرا 1396-05-27 05:27
جانم فدای رهبرم قربون اون لبخند های قشنگش
ایشاالله 100سال دیگه عمر کنند
نقل قول کردن
موسی الرضا رحیمی
#5 موسی الرضا رحیمی 1396-05-26 18:07
سلام عرض میکنم جانم فدای رهبری که در تمام دنیا بی همتاست و نه تنهاایرانی ها که بیگانه هم او را دوست دارد و با احترام نام می برد
نقل قول کردن
کمالی
#4 کمالی 1396-05-22 08:34
تمام هستی ام فدای یک لبخند زیبای رهبرم
نقل قول کردن
احمدمقصودلو
#3 احمدمقصودلو 1396-05-22 08:26
ازاعماق جان دوستت دارم امید ما محرومان هستین کاش شما رئیس جمهور بودین همه مارو فراموش کردن
نقل قول کردن
سعید راضیانی
#2 سعید راضیانی 1396-05-21 07:50
سلام بر آیت الله حسینی بوشهری ای کاش دیگر مسئولان جمهوری اسلامی نیز مثل شما به امام خامنه ای (حفظه الله) اقتدا می کردند و در ساده زیستی و دوری از فامیل بازی و ثروت انددوزی و تجمل ایشان را الگو قرار می دادند نه اینکه دارای اقامت آمریکا باشند و فرزندانشان در آمریکا و انگلیس درس بخوانند و...
درود بر آیت الله حسینی بوشهری
نقل قول کردن
یا زهرا
#1 یا زهرا 1396-05-20 07:22
به رهبر و کشورم افتخار میکنم و به شما عزیزانی که از رهبری دفاع میکنید خدا قوت می گویم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.