اعتماد سازی و امیدبخشی رسالت مهم خبرنگار در زمانه کنونی است96/05/18

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفتند: اعتماد سازی و اُمیدبخشی یکی از مهم ترین رسالت های خبرنگار در زمانه حساس کنونی است.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در گفتگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشتند: خبرنگاران و اهالی رسانه با انعکاس دقیق عملکردها و نظارت بر عملکرد مسئولان، زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر و بهتر جامعه را فراهم می کنند و از این رو دارای نقش و جایگاه بسیار مهمی در تحولات کشور هستند.

البته یک خبرنگار در جامعه اسلامی پیش از هر چیز باید مزین به اخلاق اسلامی و کرامت انسانی باشد؛ چه آن که در غیر این صورت و بدون برخورداری از گوهر تعهد و اخلاق گرایی نمی تواند به خوبی به رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

امام جمعه قم همچنین با تاکید بر این که بی شک خبرنگاری از جمله مشاغل بسیار حساس، سخت و پردغدغه به شمار می رود، گفتند: در روزگار حساس کنونی، مهم‌ترین وظیفه‌ای که خبرنگاران بر عهده دارند، تلاش در راستای اعتمادسازی در جامعه است و این که با تلاش صادقانه و دلسوزانه خود اهداف دشمن در زمینه یاس آفرینی در جامعه را ناکام بگذارند. 

البته باید توجه داشت که امیدبخشی خبرنگاران در جامعه به آن معنا و مفهوم نیست که چشم خود را بر روی نقاط ضعف و کاستی ها ببندند؛ بلکه مقصود آن است که در انعکاس مشکلات به شدت مراقب باشد که خدای ناکرده امید و اعتماد مردم به نظام اسلامی خدشه دار نشود.

دیدگاه‌ها   

بهار
#1 بهار 1396-05-23 06:48
خبرنگاران فضولان هر اجتماع هستند باید باشند تا عده ای ترس داشته باشند آزاده نامداری در ایران نماد چادر بود و در سوییس بدون چادر مشغول خوردن آبجو غیر اسلامی و اگر خبرنگار ایرانی نبود رسوا نمی شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.