دشمن به فکر ایجاد اسرائیل دوم در کردستان عراق است96/04/23

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» امام جمعه قم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به آزادسازی موصل، اظهار داشتند: این پیروزی منحصر به ملت عراق نیست و در واقع پیروزی جبهه حق علیه باطل و پیروزی فتوای مرجعیت شیعه در مقابل تروریست‌ها و حامیان آنها بوده است.

ایشان با بیان اینکه در این پیروزی بیش از چند هزار تروریست کشته و ضربه عظیمی به جریان تکفری‌ها وارد آمد، گفتند: نباید به این پیروزی بسنده کرد و دست از مقابله برداشت چرا که دشمنان به دنبال فتنه دیگری هستند و زمزمه استقلال کردستان عراق و ایجاد اسرائیل دوم در این منطقه را در سر دارند که می‌تواند از داعش خطرناک‌تر باشد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه تغییر صحنه تحولات به نفع جبهه مقاومت، مهر ابطال بر خلافت داعش، امنیت مناطقی از کشور عراق، دور شدن تهدید از مرزهای ایران و ایجاد وحدت بین شیعه و سنی را از دستاوردهای این پیروزی برشمردند.

ایشان با بیان اینکه هرجا آمریکا حضور پیدا کرده جز خرابی و مبارزه با اخلاق کار دیگری انجام نداده است، تصریح کردند: این روزها سران آمریکایی در حال تهدید ما هستند که ما با صدای رسا فریاد می‌زنیم که آمریکا و استکبار این آرزو را برای همیشه به گور می‌برند و همچنان ما پای ارزش‌هایمان ایستاده‌ایم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امروز ملت میانمار در آتش و خون غوطه‌ور هستند، گفتند: مجامع بین المللی و آمریکای مدافع حقوق بشر کجا هستند؛ معتقد هستیم که ملت و دولت ما باید فریاد حمایت از مظلوم سر داده و از آن‌ها حمایت کنند.

دیدگاه‌ها   

 استقلال
#4 استقلال 1397-12-17 23:44
استقلال و ازادی دو گنجی بود که با خون دادن بدست آوردیم هرگز رهبری خود را تنها نمی گذاریم دشمن همیشه مغلوب است
نقل قول کردن
شهاب
#3 شهاب 1397-12-17 23:34
مرگ بر دشمن مرگ بر آمریکا
نقل قول کردن
شهریار
#2 شهریار 1397-12-17 22:52
این خواب دشمن تبیر نمی شود هرگز هرگز مردم ما بیدارند
نقل قول کردن
سرباز
#1 سرباز 1397-12-17 22:33
آخوند بسیار نکته سنج دانا و باهوش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.