دولت باید کابینه ای قوی، پرتوان و با انگیزه شکل دهد96/04/10

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها با تأکید بر اینکه مسئله انتخابات پایان یافته و مسئولان و مردم باید در جهت هم گرایی حرکت کنند، گفتند: کاندیداهای ریاست جمهوری، از جمله آقای روحانی که رئیس دولت وقت بود وعده هایی به مردم دادند و الان که رأی آورده اند در قبال وعده هایشان مسئولیت دارند و انتظار عموم مردم این است که آنچه را وعده داده بودند عملیاتی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نظرسنجی های صورت گرفته در خصوص مشکلات مردم فرمودند: بر پایه این نظرسنجی ها مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال جوانان در اولویت اول است.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به اینکه در حال حاضر تحصیل کردگان فراوانی داریم که تحصیلات عالیه کسب کرده اند ولی شغل مناسبی پیدا نمی کنند، اظهار داشتند: دولت باید همت کند و با کابینه ای قوی، پرتوان و با انگیزه نسبت به مسائلی که در کشور وجود دارد اولویت بندی کند.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر اینکه اولویت اول رفع مشکل بیکاری، ایجاد اشتغال و سر و سامان دادن به مسائل اقتصادی کشور است، بیان کردند: دولت باید به اجرای تأکیدات رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی همت گمارد و با عملی کردن اقتصاد مقاومتی نگاه به خارج از کشور را کنار بگذارد.

ایشان با اشاره به اینکه عوامل بیرونی علی رغم قراردادهایشان با ما بدعهدی می کنند و هر روز در جهت تحریم ملت تلاش می کنند، اظهار داشتند: تلاش مسئولان باید در جهت استفاده حداکثری از امکانات داخل کشور باشد تا مردم احساس امنیت اقتصادی کنند و سرمایه های داخلی فعال شوند و از خارج هم سرمایه جذب شود.

عضو جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان کردند: مسائل فرهنگی جامعه هم جزء مسائل اولویت دار هستند ولی در این شرایط رسیدگی مسائل اقتصادی اولویت بیشتری دارد.

دیدگاه‌ها   

یک دوست
#5 یک دوست 1396-05-12 06:05
مرگ بر این دولت فریبکار و لعنت خدا بر این تدبیرشان رای های حرام روزی جایی سر باز خواهد کرد
نقل قول کردن
بینام
#4 بینام 1396-04-18 06:48
همش بازیه دولت كه به قوانين خيلي پايبند نيست همچنين انقدر راه هاي فرار دارد كه باز مشكلي ندارد
نقل قول کردن
محمودی
#3 محمودی 1396-04-18 05:38
از دیدگاه مردم چند سالی است جنگ زرگری و سیاست بازی به اوج خود رسیده است
نقل قول کردن
فتنه
#2 فتنه 1396-04-14 04:43
فتنه ها تمام شدنی نیست مدتی بود بوسیدن دست حسن روحانی توسط یکی از مسئولین خبرساز شده بود و باعث تحقیر و زیر سوال رفتن وی شد اما اینبار برای پاک کردن این لکه ننگ شخصی حساب شده دست آیت الله جنتی را می بوسد و سریعا تصاویرش در کل ایران منتشر می شود تا دست بوسیدن روحانی تطهیر شود اما سگ را اگر به دریا هم بشویید پاک نمی شود
نقل قول کردن
قنبرزاده
#1 قنبرزاده 1396-04-13 06:15
سلام مردم باید نمره کارنامه دولت را بگویند از مردم باید پرسید به دولت چه نمره ای می دهید من که نمره صفر می دهم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.