قوه قضائیه باید پاسخگوی مطالبات مردمی و نظام باشد96/04/03

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با اشاره به حادثه هفتم تیرماه و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در حزب جمهوری اظهار داشتند: دشمنان فکر می‌کردند که به این اقدام کار انقلاب اسلامی به اتمام خواهد رسید اما خبر نداشتند که بهشتی‌های دیگری هستند که این انقلاب را به درخت تنومندی مبدل خواهند کرد.

ایام شهادت شهید بهشتی را روز قوه قضائیه نیز نام‌گذاری کرده‌اند که باید اظهار داشت بخش قابل توجهی از کارآمدی نظام به کارآمدی دستگاه قضا نیز باز می‌گردد و قوه قضائیه باید پاسخگوی مطالبات مردمی و نظام اسلامی باشد.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین تأکید کردند: مردم از قوه قضائیه انتظار دارند که امنیت اخلاقی و اجتماعی و اقتصادی را در جامعه برقرار شود و امیدوارند دستگاه قضا بتواند مشکلات را از سر راه مردم بردارد.

ایشان در بخش پایانی سخنان خود برای خود با اشاره به مصوبه اقدام اخیر سنای آمریکا در تشکیل تحریم علیه ملت ایران اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر عراق تأکید کردند که به آمریکا نباید اعتماد کرد و مصوبه اخیر سنای آمریکا نیز اوج خباثت آنان را نسبت به مسلمانان و ملت ایران نشان می‌دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.