حوزه، علمدار وحدت در عرصه بین الملل باشد96/02/15

معاون جامعه مدرسین گفتند: اگر علمدار مسائل وحدت در سطح بین الملل، حوزه های علمیه باشد، فعالیتی ارزنده خواهد بود که با همراهی مراجع عظام تقلید به نتایج مناسبی نیز خواهیم رسید.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در دیدار مسئولان مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشتند: مسئولیت کار در مرکز ارتباطات و بین الملل بسیار سنگین بوده و از فعالیت های کلیدی مجموعه حوزه می باشد.

اعتقاد ما این است، اگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه در عرصه بین الملل ورود جدی داشته باشد، می تواند بسیار تأثیرگذار باشد؛ چراکه هنوز عرصه هایی وجود دارد که دیگران در آن ورود پیدا نکرده اند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان ساختند: اگر علمدار مسائل وحدت در سطح بین الملل، حوزه های علمیه باشد، فعالیتی ارزنده خواهد بود که با همراهی مراجع عظام تقلید به نتایج مناسبی نیز خواهیم رسید.

عضو خبرگان رهبری به موضوع رسانه حوزه نیز اشاره و تصریح کردند: روزگاری در حوزه، خبری از رسانه نبود و داشتن هفته نامه برای حوزه، تفسیرهای خاصی داشت؛ اما خوشبختانه حرکت های مناسبی در این راستا انجام شده و هم اکنون حوزه دارای خبرگزاری و هفته نامه شده و باید به گذشتگان آفرین گفت و مسئولان فعلی ادامه دهنده راه آنان در ارتقاء و تقویت رسانه باشند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: می توان عرصه های جدیدی را در رسانه حوزه آغاز کرد و با فعالیت کارشناسی برنامه های مناسبی را انجام داد؛ ظرفیت های خوبی در حوزه برای عرصه بین الملل وجود دارد که باید از آن استفاده کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ابراز داشتند: آشنایی طلاب با زبان از ضروریات است، مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه نیز باید در کنار معاونت آموزش، در این راستا فعالیت نماید.

دیدگاه‌ها   

انقلابی
#1 انقلابی 1396-02-17 14:40
این اصلا خوب نیست حوزه باید انقلابی باشه
چرا طلبه هایی مثل اقای پناهیان تو این کشور کمند
ببخشیدا برخی از این طلبه ها البته برخی فقط نشستند واسه مردم احکام می گن خو احکام هم بگو اما مردم رو بیدار کنید
مردم رو عمار کنید شما بزرگان باید اینها را بیدار کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.