شورای نگهبان توطئه دشمن برای نفوذ در مناصب مهم را خنثی کرد96/02/02

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان گفتند: اگر اقدامات شورای نگهبان نبود؛ توطئه هایی که دیگران برای نفوذ در نظام اسلامی طراحی کرده بودند عملی و نظام مبتلا به حوادث و مسائل مختلف می شد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر ضرورت التزام داوطلبان ریاست جمهوری به نظر شورای نگهبان گفتند: بر اساس قانون اساسی جایگاه شورای نگهبان در نظام اسلامی جایگاهی رفیع است.

وظایفی برای شورای نگهبان تعیین شده و مسؤولیت هایی متوجه این شوراست که شورای نگهبان باید به مسؤولیت ها، با قدرت و قوت عمل کند، افراد نیز باید نسبت به مسؤولیتی که شورای نگهبان دارد احترام قائل شوند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که در عرصه انتخابات افراد با سلیقه های گوناگونی ورود پیدا می کنند، اظهار داشتند: بنای اعضای شورای نگهبان به دلیل تعهدی که دارند عمل کردن به قانون است، تبعا همه باید ملتزم به قانون و چارچوب آن باشند.

حقیقتا شورای نگهبان در طول تاریخ انقلاب تاکنون به دلیل امانتداری، صداقت، دقت و ملاحظه ای که در جهات مختلف نسبت به نظام داشته سبب اقتدار نظام اسلامی است، اگر اقدامات شورای نگهبان نبود؛ توطئه هایی که دیگران برای نفوذ در نظام اسلامی طراحی کرده بودند عملی و نظام مبتلا به حوادث و مسائل مختلف می شد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که وظیفه مردم، مسؤولان و کاندیداها تبعیت از نظر شورای نگهبان است، ابراز داشتند: هر کس در هر جایگاهی باید حرمت شورای نگهبان را حفظ کند، احترام به شورای نگهبان در واقع احترام به قانون و نظام اسلامی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.