نقش اثر گذار آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران جنگ فراموش ناشدنی است /عدم سازش با دشمن رمز پیروزی و موفقیت نظام اسلامی است95/10/20

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری فرمودند: آیت الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت های مبارز و خستگی ناپذیر قبل از انقلاب و از شخصیت های پرتلاش بعد از پیروزی به ویژه دوران دفاع مقدس است که نقش اثر گذار ایشان در پیروزی در دوران جنگ بر کسی پوشیده نیست و نمی توان فراموش کرد.

حضرت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»  دیشب در گفت وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها اظهارداشتند: آیت الله هاشمی رفسنجانی، مجاهد خستگی ناپذیر چه قبل و بعد از انقلاب از یاران دیرین امام و رهبری معظم انقلاب بود و برای تحقق اسلام و پیروی انقلاب مجاهدت کرد و در دوران ستم شاهی زندان ها و شکنجه ها به جان خرید تا به نتیجه برسد و به رسالت اصلی اش عمل کند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران پس از انقلاب و دفاع مقدس از چهره های بارز و برجسته دوران جنگ بود و نقش بزرگی در پیروزی رزمندگان اسلام ایفا کرد و در عرصه هایی که مسئولیت داشت توانست به خوبی از عهده وظایف و مسئولیت های خود خارج شود.

امام جمعه قم با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی ، اظهارداشتند: بدون تردید همگان پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را شنیدیم این پیام نشان از عمق ارتباط شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبر فرزانه انقلاب دارد، امیدوارم ملت ما و همه ارادت مندان به این مجاهد خستگی ناپذیر و همه انقلابیون نسبت به ارتحال ایشان زمینه را برای همدلی، برای وحدت فراهم کند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: جامعه ما امروز بیش از هر چیزی به وحدت، همدلی، یکپارچکی نیاز دارد و این شخصیت های بزرگ می توانند الگوی شایسته ای برای نسل جوان ما باشند تا در مقابل طاغوت و دشمن ایستادگی کرده و استقامت کنیم.

عضو خبرگان رهبری تاکید کردند: امروز همه می دانیم که در مقابل ابرقدرت ها  و تنها راه مقابله با آنان ایستادگی و مقاومت است بطوریکه شرط موفقیت ما مبارزه و عدم سازش با دشمن خواهد بود.

دیدگاه‌ها   

ستوده
#3 ستوده 1395-10-21 18:50
خدا رحمت کنه این مغر متفکر انقلاب را حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی عقل انقلاب اسلامی در کنار امام و رهبری بودند
نقل قول کردن
مهدی تیموری
#2 مهدی تیموری 1395-10-21 11:35
بالاخره هاشمی هم رفت تف به این دنیا که اخرش باید بری تو یه وجب خاک بخوابی ولی تا هستی یاد مرگ نیستی و هر روز به این زور می گی به اون زور می گی
نقل قول کردن
سید مجدالدین ابطحی
#1 سید مجدالدین ابطحی 1395-10-20 15:17
نقش هاشمی رفسنجانی فقط و فقط در فتنه بود خدا را شکر که رفت وگرنه در انتخابات پیش رو جنچالی به پا می کرد که کشور تا نابودی پیش می رفت ما بچه های انقلابی بخاطر مصلحت و دستور رهبری بخاطر حفظ ارامش و دوری از تفرقه ساکت نشستیم وگرنه کیست که واقعیت را در باره این مرد نداند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.