تجمع بزرگ حوزویان در مدرسه فیضیه برگزار شد 95/10/09

تجمع بزرگ طلاب و حوزویان به مناسبت دهه بصیرت در مدرسه علمیه فیضیه با سخنرانی حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

تجمع بزرگ حوزویان به مناسبت آغاز دهه بصیرت قبل از ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد.

در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری و آیت الله سید احمد خاتمی از اعضای خبرگان رهبری، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم و رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم حضور داشتند

آیت الله حسینی بوشهری در این مراسم طی سخنانی به حماسه ۹ دی اشاره کردند و فرمودند: روشن شدن ظرفیت و اقتدار نظام اسلامی برای جنایتکاران، آشکار شدن پیوند بین فتنه گران و خارج کشور، توجه و مراقبت بیشتر از نخبگان جامعه در برابر توطئه‌های دشمن از پیامدهای این حماسه بود.

ایشان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها عبارت نفوذ را در سخنان خود به کار بردند، افزودند: گرچه دشمن به دنبال نفوذ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است اما با وجود ملتی هوشیار و رهبر آگاه هرگز نمی‌تواند اهداف خود را به سرانجام برساند.

گفتنی است در این تجمع طلاب شعارهایی چون «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل و انگلیس»، «ولایت فقیه اصل دین است محور اتحاد مسلمین است» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سر دادند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.