نيازسنجي اولويت اول کانون‏‎هاي فرهنگي مساجد کشور باشد93/12/20

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2032.jpegمديرحوزه‎هاي علميه کشور نيازسنجي براي کانون هاي مساجد را يک اصل مهم خواندند و افزودند: بايد نياز سنجي اولويت اول و قدم نخستين کانون‎هاي مساجد باشد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، مديرحوزه‎هاي علميه کشور کارهاي انجام شده در کانون‎هاي فرهنگي مساجد کشور را چشمگير و خوب بيان کردند و به خبرنگار یکی ازخبرگزاري‎‎ها از شيراز فرمودند: ارتباط خوبي بين کانون‎هاي فرهنگي و مساجد شکل گرفته است و تلاش‎هاي مناسبي جهت جذب نسل نوجوان و جوان صورت پذيرفته است.

آيت الله حسيني بوشهري با بيان اينکه انقلاب اسلامي مروج ارزش‎ها و معارف ديني است، افزودند: ستاد عالي کانون‎هاي فرهنگي مساجد با آشنايي نسل آينده سازان کشور با مفاهيم قرآني و معارف اسلامي در اين کانون‎ها توانسته گام خوب و ارزشمندي جهت تروج ارزش‎هاي ديني و اخلاقي بردارد.

معاون جامعه مدرسين حوزه عليمه قم نيازسنجي براي کانون‎هاي مساجد را يک اصل مهم خواندند و افزودند: بايد نياز سنجي اولويت اول و قدم نخستين کانون‎هاي مساجد باشد تا با يک کار حساب شده در مباحث ديني و معرفتي آن چيزي که مورد نياز جامعه علی الخصوص نسل جوان کشور است برنامه ريزي شود زيرا تا اين اقدام صورت نگيرد هر کاري حتي في نفسه هم خوب باشد، شايد پاسخ گوي نياز جامعه ما نباشد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اين نکته دشمن هر روز با يک شگرد و برنامه‎اي خاص درصدد تحميل خواسته‎هاي خود در فرهنگ کشورمان است، ادامه دادند: عزيزان در کانون‎هاي فرهنگي مساجد با تلاش کنند برنامه‎اي در جهت از بين بردن دسيسه هاي دشمنان در بعد فرهنگ که مي‎خواهند تأثير گذار فرهنگ و جامعه بويژه نسل نوجوان و جوان ما باشند، برنامه ريزي کنند تا با اين کار گام مثبتي در جهت از بين بردن اين تلاش‎ها صورت پذيرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.