نمایش نمادین صحنه غدیر خم حرکتی ارزشمند است 92/08/03

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2017.jpegمدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به نمایش نمادین صحنه غدیر خم ان را حرکتی ارزشمند دانستند که می تواند در تثبیت باور و اعتقادات دینی مردم موثر باشد.
حضرت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری درحاشیه بازدید ازنمایش واقعه غدیر خم  که در اردوگاه قدس سپاه علی بن ابیطالب برگزارشد، در گفت وگو با خبرنگار یکی از خبر گزاری ها، بابیان این که هم اکنون در 120نقطه کشور واقعه غدیر به نمایش گذاشته می شود اظهارداشتند: برگزاری این همایش یک حرکت بسیارارزشمند و به یادماندنی است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  بابیان این که نسل امروز چشمه حقایق هستند افزودند: برپایی این همایش می تواند در تثبیت باور و اعتقادات دینی مردم و  جامعه موثر باشد .

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم  ابراز کردند: مشاهده بازسازی این حادثه کمک به تقویت بنیان های اعتقادی و آرمان های اعتقادی است.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: انسان های که می خواهند به یک حقیقت معتقد باشند و راه و برنامه خودشان را استحکام ببخشندبرگزاری این همایش و نمایش ها در تقویت  واستحکام باورها نقش بسزایی دارد.

ایشان فرمودند: کار هنری بسیار ارزشمندی که درچند سال اخیر با ابتکار سپاه علی بن ابیطالب (ع)از قم شروع شده و هم اکنون در 120 نقطه کشور این نمایش در حال برگزاری است .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.