نقش مجلس خبرگان برای ملت و کشور تعیین کننده است93/12/23

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476416562500.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور نقش مجلس خبرگان رهبری را برای ملت و کشور تعیین کننده دانستند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار شد و آیت الله یزدی از سوی اعضای مجلس خبرگان به ریاست این مجلس انتخاب شد.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزودند: برگزاری این انتخابات می‌تواند برای سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیز الگوی خوب و مناسبی باشد که این اقدام مورد تعریف و تمجید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت.

امام جمعه قم با اشاره به جایگاه ویژه مجلس خبرگان در کشور ابراز داشتند: نقش موثر و مهم مجلس خبرگان در مراحل و برهه‌های حساس برای ملت و کشور تعیین کننده است و در واقع این مجلس ذخیزه‌ای برای انقلاب و نظام اسلامی است.

استاد سطوح عالی حوزهخ علمیه قم اضافه کردند: بعد از ارتحال امام راحل مجلس خبرگان رهبری، آیت الله خامنه‌ای را به عنوان رهبر معرفی کردند و امروز هر چقدر از زمان این انتخاب می‌گذرد درستی و صحت این انتخاب روشن و آشکار‌تر می‌شود.

دیدگاه‌ها   

afshin
#1 afshin 1395-07-18 06:01
agar hezar darse tafsir ham bargozar shavad va asary rooye kasy nadashte bashe hamash bi fayede ast
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.