نفاق آمریکا در مانور نظامی مقابل داعش عیان شد93/05/24

http://www.bushehri.net/images/namazjome/521%2013.jpgامام جمعه قم حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»در خطبه های نماز جمعه قم که در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد فرمودند: آمریکا اخیرا سعی کرده است که یک مانور نظامی در مقابل داعش انجام بدهد اما نتوانست که نفاق خود را پنهان کند اما امریکا اگر واقعا به دنبال مقابله با داعش است چرا در زمان اشغال موصل اقدامی انجام نداد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته در حرم حضرت معصومه (س) در جمع نمازگزاران و زائران با اشاره به اتفاقات سیاسی اخیر در عراق اظهار کردند: ما خوشحال هستیم که روند سیاسی در عراق رو به کمال است کناره گیری نوری مالکی از قدرت و به قدرت رسیدن حیدرالعبادی شرایط عراق شرایط دیگری می شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه امیدواریم که سیاست در عراق سیاست محبوبی بشود، افزودند: مشکل نظامی در عراق ریشه در مسائل سیاسی عراق دارد و اگر مشکلات سیاسی عراق لاینحل بمانند مشکلات نظامی عراق هم به قوت خود باقی می ماند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تصریح کردند: امریکا اخیرا سعی کرده است که یک مانور نظامی در مقابل داعش انجام بدهد اما نتوانست که نفاق خود را پنهان کند اما امریکا اگر واقعا به دنبال مقابله با داعش است چرا در زمان اشغال موصل اقدامی انجام نداد.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کردند: آمریکا نمی خواهد با داعش مقابل کند چرا که سود قدرت های استکباری و در راس آن ها امریکا در این است که چند دستگی در کشورهای اسلامی از جمله عراق باشد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.