نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه و حمایت های مردمی به وجود آمده است94/11/26

http://bushehri.net/images/ejlasiie/1/2/557575/IMAGE635858973327109876.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» فرمودند: دشمنان ایران در طول 37سال اخیر تمام تلاش خود را برای نابودی این نظام اسلامی و کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق های رای انجام دادند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، بعدازظهر دیروز در جمع مردم شهرستان گناوه عنوان کردند: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عادی و معمولی نبود، خداوند با امدادهای غیبی و در راس آن رهبری حکیمانه حضرت امام(ره) و خواص مردم باعث سرنگونی حکومت تاغوت و پیروزی انقلاب شد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه اظهار کردند: مردم ایران برای بدست آورد انقلاب اسلامی از همه هستی و توان خود گذشتند و از رهبری امام خمینی(ره) حمایت کردند.

ایشان افزودند: در طول تاریخ حکومت های گوناگونی در ایران شکل گرفت، اما حکومت جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه و حمایت های مردمی به وجود آمد؛ امروز فرصت طلایی برای ملت ایران بوجود آمده است تا بتوانند در فضای جامعه تغییرات دینی و فرهنگی انجام دهند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمنان ایران در طول 37سال اخیر تمام تلاش خود را برای نابودی این نظام اسلامی و کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق های رای انجام دادند، بیان داشتند: انقلاب اسلامی ایران در تلاش است تا با فساد مبارزه کند و معنویت را در سراسر جهان اسلام گسترش دهد و قطعا خداوند متعال امدادهای غیبی خود را ادامه می دهد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ابراز کردند: مجلس خبرگان رهبری وظیفه انتخاب رهبری در روز مبادا و نظارت بر امر رهبری را بر عهده دارد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم خاطرنشان کردند: از مردم ولایتمدار استان بوشهر دعوت می کنم تا همچون سال های گذشته در این انتخابات با شور بیشتر از سالهای گذشته شرکت کنند و بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنند.

لازم به ذکر است حضرت آیت آلله حسینی بوشهری در این سفر یک روزه از روستای بندر ریگ، چهار روستایی،مال قاعد و شهر گناوه بازدید کردند

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.