نام نویسی آیت الله حسینی بوشهری برای کاندیداتوری نمایندگی مجلس خبرگان رهبری استان بوشهر94/09/27

http://bushehri.net/images/ejlasiie/1/2/560220IMG_7168.JPGآیت الله حسینی بوشهری با حضور در محل نام‎نویسی مجلس خبرگان رهبری برای حضور در انتخابات خبرگان آمادگی خود را اعلام کردند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري دیروز(۲۶ اذر)، با حضور در فرمانداری بوشهر که محل نام نویسی کاندیدهای انتخابات است برای کاندیداتوری نمایندگی استان بوشهر در انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کردند.

ایشان در حاشیه ثبت نام در فرمانداری بوشهر، در جمع خبرنگاران فرمودند: به احترام مردم ولایت مدار استان بوشهر و برای خدمت رسانی به آن ها در این انتخابات حضور پیدا کرده ام.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: به احترام مردم خونگرم بوشهر در محل فرمانداری بوشهر برای نام نویسی حضور پیدا کرده ام در حالی که امکان نام نویسی در وزارت کشور هم فراهم بود.

ایشان عنوان داشتند: مجلس خبرگان رهبری رسالت بزرگی در نظام است و جایگاه بی نظیری هم دارد و از مصادیق کارکردی خبرگان رهبری می توان به معرفی رهبری حکیم و سربلند برای جمهوری اسلامی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها   

moslem
#2 moslem 1395-06-23 15:16
salam tars az khoda ra jaygozine tars az mardom konim zendegimoon beheshte
نقل قول کردن
فرحزاد
#1 فرحزاد 1395-06-23 13:42
نمیدانم حقیقت خداچیست امانیک میدانم خدایک احساس زیباست این احساس پناهت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.